Kini Lebih Jimat Dengan SAFI Shayla Pek Fleksi

0 Comments
Assalamualaikum & Hi!

Keadaan ekonomi yang kian hari kian mencabar, telah membuatkan ramai orang mencari barangan yang boleh menjimatkan, murah dan berkualiti tinggi. Kalau boleh di setiap sudut, barang rumah la, penjagaan diri la, semua nak yang murah agar dapat jimat wang. Dan yang pasti, setiap kali travel, syampu antara barangan yang takkan dibawa sebab nak jimat ruang dalam beg serta berat. Dua faktor ini yang menyebabkan ramai terpaksa jadikan penjagaan rambut tu tidak penting. Walhal, rambut perlu dijaga kerana ia adalah mahkota setiap wanita.



Terkini, SAFI Shayla telah melancarkan SAFI Shayla Pek Fleksi dimana ia adalah syampu dalam pek fleksi yang sangat memudahkan kaum wanita untuk penjagaan rambut mereka. SAFI Shayla yang terkenal dengan syampu khas untuk wanita bertudung yang diperkaya Habbatus Sauda, kembali menambat hati dengan pek inovasi yang sangat menarik.


Bak kata Pengurus Pemasaran SAFI, Puan Mahsuri Sulaiman, "SAFI Shayla sebagai teman terbaik mahkota wanita bertudung berbangga untuk melancarkan satu lagi bentuk terbaru mudah guna buat semua wanita. Dengan SAFI Shayla Pek Fleksi, pengguna boleh mengguna terus, atau digunakan sebagai pek isian semula, ataupun sebagai pek kembara. Kami mengekalkan kualiti syampu agar keberkesanannya boleh dinikmati pada harga yang lebih jimat."



SAFI Shayla Pek Fleksi merupakan syampu pertama yang melakukan inovasi sebegini. Kalau kita tengok, pek fleksi yang ada di pasaran selalunya sabun cuci pinggan mangkuk, sabun basuh baju, sabun mandian gel dan beberapa lagi. Dengan adanya pek sebegini, sekurang nya dapat melengkapkan kehidupan wanita bertudung yang sentiasa inginkan produk yang berkualiti pada harga yang rendah. Malah, ianya bukan sahaja setakat untuk jadi pek isian semula, boleh bawak travel dengan memasukkannya ke dalam bekas yang lebih kecil yang mudah dibawa. Tiada lagi alasan untuk tidak membawa syampu ketika travel.



Mesti ada tertanya, apa beza pek fleksi dengan botol syampu SAFI Shayla yang lain. Oh, tak ada beza pun. sama je, masih mengekalkan warna dan corak reka bentuk asal SAFI Shayla dan bahan pun yang sama jugak. Yang lagi bestnya, pek ini dibuat mesra alam dengan penggunaan plastik lebih kurang 65%.

Dengan harga RM14.65, korang boleh dapatkan ia di mana-mana pasaraya di seluruh Malaysia. Dapatkan sekarang tau, dan nikmati penjimatan yang sangat menarik!

Untuk maklumat lanjut, boleh layari

Facebook : http://www.facebook.com/SAFI.MY
Instagram : http://www.instagram.com/safimalaysia
Youtube : http://www.youtube.com/safimalaysia

Love,




You may also like

No comments:

Powered by Blogger.