Muncul di Page Utama Maybank2u.com

8 Comments

Assalamualaikum & Hi kawan-kawan...

syukur Alhamdulillah...akhirnya, mimpi menjadi kenyataan....

tak sangka mendapat peluang untuk muncul dalam Maybank2u.com website...


walaupun hanya untuk seketika, namun sedikit sebanyak membantu untuk mengembangkan lagi bisnes aku... :)

tak tau nak cakap macam mana, yang pasti, aku happy sangat-sangat...dapat muncul dalam website yg ada beratus ribu juta pengunjung setiap hari...


korang ade nampak sesuatu yang baru tak...hehehehe...nantikan kemunculannya tak lama lagi...

aku tak boleh nak bercerita lagi sekarang...later-later i story okehhh...

so, jangan lupa singgah my online shop -> Beauty & Perfumery Shoppe....

silalah like jugak di FB Beauty & Perfumery Shoppe...

(^_^)v




You may also like

8 comments:

  1. waaaahh... camner leh macam tu.. hebat!!!

    ReplyDelete
  2. Untuk blogshop je ke tue ? ade kena bayaran ker

    ReplyDelete
  3. @KiD : hehehe...ade lahhh...rahsia... :)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum alyza. hebat2. taniah. semoga bisnes tambah maju :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.