10 Tabiat Buruk Rakyat Malaysia

4 Comments

cuba tengok keadaan sekeliling anda...

cuba tengok 10 tabiat buruk Rakyat Malaysia yang dikeluarkan oleh paper The Star...


adakah kita tergolong dalam orang-orang yang sebegini?

kalau YA, cuba lah kita berubah ke arah kebaikan dan bertimbang rasa...dalam bulan baik, ape salahnya kita berubah kan...

kalau ade kawan-kawan korang yang ade tabiat begini, ajak lah dia untuk berubah sama...tak ke mana pun kalau asyik bertabiat buruk ini...buat sakit hati ade la...buat orang sakit hati dan tak suka kita ade la...dari buat orang tak suka, baik kita buat orang suka kita...kan kan kan...

renung-renungkan dan selamat beramal...

sumber dari SINI...

(^_^)v



You may also like

4 comments:

  1. yang no6 tu paling aku tak suka.huhu

    ReplyDelete
  2. Kalau yang no 10 tu rasanya mostly semua orang pernah kot....

    ReplyDelete
  3. @hazman fadzilyeah!!!termasuk la sye..heheh..tp kadang2 je... :D

    ReplyDelete

Powered by Blogger.