My Nestle Incredible Story

13 Comments

setiap orang ade cite nye yang berkaitan dengan Nestle kan...

cer tengok sekeliling korang, ade tak produk makanan korang yang bukan dari Nestle...mesti ade gak kan satu dua..paling koman pun, mesti ade maggi kannn...betoi tak betoi tak betoi tak...hehehehe...

sempena Nestle menganjurkan contest untuk menceritakan kenangan kita ngan barang Nestle kan, aku pun pe lagi, mane leh lepaskan peluang tak join...mesti lah nak join...hehehe...

dan aku kongsi kisah ku dengan Milo...Milo dah menjadi sebahagian dari hidup ku dari kecik sampai la ke besar panjang ni...skang ni pun, hari-hari aku minum Milo...minuman wajib untuk sarapan pagi... :)


inilah kisahku... 

*kalo tak dapat baca, klik gambar untuk besarkan ye... :)


itulah salah satu kisah aku dan Milo...

kalo nak ikutkan, banyak sangat memori aku dengan barangan Nestle ni...maggi, Nescafe, Nespray, Nestum, Coffeemate, senang cite, banyak la barangan Nestle yang menjadi kegemaran aku dari dulu sampai skang...memang aku hidup dengan produk Nestle je...hehehee....

aku dah kongsikan cerita aku, korang biler lagi??? dateline untuk contest ni sampai 30 April je, so pe lagi, cepat lah anta cite korang kat Nestle yeeeee....

sila ke SINI untuk masuk contest ni.... (^_^)v




You may also like

13 comments:

  1. milo...dapat milo tabur ni memang sodap nih..

    ReplyDelete
  2. Kita semua MEMBESAR DENGAN MINUM MILO kan.....

    ReplyDelete
  3. alolololo...sweet jek ...anak mama ni mmg mendengar kata !!! good !!!!!

    ReplyDelete
  4. @nur anis milo tabur??nyum2...ni nak pi cari ni... :D

    ReplyDelete
  5. @hazman fadzil membesar bagai juara dengan MILO...tu yg sehat & ceria je kan...hehe...

    ReplyDelete
  6. hihi... mmg tipu xde megi kt umah kan.. :D

    ReplyDelete
  7. Kekadang makan milo ngan roti.. seddaaapp.. ;)

    ReplyDelete
  8. @deqnoor btoi2..megi tu dh jd makanan wajib yg perlu ade kt umah kan... :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.