Jusco One Utama Member Sale

3 Comments
Jom Shopping!!!

It's Member Sale y'all...


16-17 November 2011
J Card Members Day – Bandar Utama
Up to 70% Discount

*You are welcomed to bring along TWO friends*

Supermarket Extragaganza

Jusco Gift Voucher Redemption

Ladies Apparel

Kids & Babay Wear

Sports Bargain

Bedding Bargain

and more

Time : 9am to 11pm

source from here


Bile dapat tau je ade jusco sale...otak pun mula la ligat berpikir barang ape yg ingin dibeli...he he he he...kalo dah nama member sale, pastu plak duk keje kat sebelah One Utama je...tak sah kalo tak membeli kan..walaupun sekadar baju sehelai...hehehe...

semalam, aku dah pikir and dah tau ape yg aku nak beli...kalo mengikut list hanya 2 3 barang sahaja...kalo terlebih tuuuu...memang tabiat aku begitu, membeli di luar list yg sepatutnye...hehehe...tapi harap2 la aku tak 'TER'lebih membeli di luar list...mau kopak aku kalo over belanja...makan pasir kang sampai ujung bulan ni...dah la tak gaji lagi...tengah bulan plak tu...huhuhuh...doa2 la aku beli mengikut list...fuh fuh fuh...




*Dikala entry ini dipublish, aku dah ada kat Jusco ye, tengah bersopin...hehehe...jangan jeles!! :P


You may also like

3 comments:

  1. aduh...bab ter tu yang susah...pape pun happy shopping..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  2. thanks azlan...alhamdulillah, TER tu tak jadi semalam...hehee

    ReplyDelete
  3. I’m enligtened about something new every time I come here. look into your gorgeous brand name promotion
    www.bestcouponfor.com

    ReplyDelete

Powered by Blogger.