Gift from Korea

2 Comments
dah lame dah nak buat entry ni...tapi asyik terlupa and tertangguh...dan tak nak bagi terlupa lagi, sye buat terus entry ini...


sye dapat adiah ni lame dah...hadiah dari wahyde, min, kumie and chot...souvenir yg diaorg belikan untuk saye mase diaorg gi korea awal bulan 11 tahun lepas...diaorang pegi awal bulan 11, sebab hujung bulan tu adalah kenduri sye n diaorg diwajibkan datang ke kenduri sye...hahaha...kejam tak???ala, ngan korang2, aku suka wat camtu...kan kan kan...kihkihkihkih...

bak kata wahyde, souvenir sye yg paling susah nak cari...hehehe...papepun, thanks sebab belikan rantai yg comel ni untukku yg comey...hehehehhe...bertambah2 comel bile pakai rantai ni...hahahhaa...

pasni kalo gi mane2, belikan souvenir untuk aku lagi yeeeee...ngeeee...


You may also like

2 comments:

  1. hehehehe...best...dapat2 je senyum sampai ke telinga...haha...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.