GULAI TULANG N REBUNG

3 Comments
wahaha...ni la feveret aku dr dlu smp skang...br2 ni blk umah, atas permintaan aku sndri, abah msk kan utk ku gulai tulang n rebung..nyum2...best sgt dpt mkn tulang...thanx abah...

aku ni dr kecik mmg tak mkn daging lembu kat luar (restoran, warung dll)...sbb nye aku rase daging nye sgt lain...n tak sedap...so aku hny mkn daging bile di masak oleh mama n ahli keluarga ku yg lain...if gi umah org pn, aku jarang mkn daging...depends on de mood...lg satu prob aku ni, tak suka mkn daging liat...bile daging liat skit, mula la aku meletakkan daging2 di tepi pinggan...truk tul aku ni kan...ish2...

so adakah aku ni cerewet bab mkn???hmm...rase2 nye mmg ye la kot... :D

ari yg aku nk blk kl...mama masakkan ayam msk lemak tempoyak...aduhai...sedapnye...dh lame tak mkn msk tempoyak...sggh enak hingga menjilat jari...hehehhee...thanx mama sbb msk kan msk lemak tempoyak...

blk kg br2 ni sgt la best sbb dpt mkn mknan feveret...tp yg tak bestnye, blk kejap je...rase tak puas rehat kat umah...tak puas nk spend time wit my family...hopefully pasni leh rehat lame2 skit...

last but not least...i wan to wish happy birthday to my dad...3rd August 1958 and dis year abah dh berumur 51 thn...hepi besday 2 u...i luv my parent n my siblings so much...


You may also like

3 comments:

  1. hepi belated besday kat abah ko jugak~.. ^^

    ReplyDelete

Powered by Blogger.